شهرقدس| توزیع بسته های معیشتی میان مددجویان به همت خیرین 

رئیس بهزیستی شهرستان قدس گفت: ۵۰بسته سبدکالا به ارزش صد و بیست و پنج میلیون ریال به مناسبت شب یلدا در بهزیستی شهرقدس توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت شب یلدا و با تشکر از خیرین  شهرستان گفت: با کمک خیرین شهرستان قدس و به مناسبت شب یلدا ۵۰  بسته حمایتی در بین مددجویان توزیع گردید.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از خیرین گرامی نسبت به کمک های انسان دوستانه جامعه هدف تحت پوشش این اداره گفت: این اقدام مهم در خصوص توزیع سبد معیشتی در ایام شب یلدا قابل  تقدیر است.

 وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مردم نوع دوست و خیران می‌ توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری به شماره شبای ir۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و یا شماره حساب۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ با کد شناسه ۳۹۹۳۱۳۱۵۷۴۱۵۲۵۷۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ به نام مشارکت های مردمی واریز و همچنین شماره تماس ۴۶۸۹۵۰۰۰ جهت هماهنگی در خصوص کمک های مردمی بهزیستی شهرقدس و برای تهیه‌ی اقلام ضروری مراکز نگهداری معلولان، توانخواهان و افراد نیازمند جامعه‌ هدف بهزیستی می باشد.

کد خبر 49472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد