توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان گیلانغرب

به مناسبت ایام فاطمیه و باحضور سرپرست فرمانداری گیلانغرب، فاز اول اجرای طرح اهدای بسته‌های معیشتی زمستانه با توزیع ۸۰ بسته معیشتی با ارزش بیش از چهارصد میلیون ریال از طرف خیر شهرستان، بین خانوارهای تحت پوشش بهزیستی گیلانغرب آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:به مناسبت ایام فاطمیه و باحضور سرپرست فرمانداری گیلانغرب، فاز اول اجرای طرح اهدای بسته‌های معیشتی زمستانه با توزیع ۸۰ بسته معیشتی با ارزش بیش از چهارصد میلیون ریال از طرف خیر شهرستان، بین خانوارهای تحت پوشش بهزیستی گیلانغرب آغاز شد.

شیرزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب اجرای این طرح را در سه فاز و طی فصل زمستان با کمک خیرین شهرستان اعلام نمود و گفت در این شهرستان ۱۶۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۳ هزار نفر از حمایت‌های مادی و معنوی سازمان بهزیستی برخوردار هستند.

 مهندس رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در آئین آغاز این طرح رویکرد دستگاههای حمایتی در امداد رسانی به جامعه هدف واقعی را رویکردی انسانی اسلامی و جهادی خواند و گفت همت بلند خیرین برگرفته از پیروی از راه و روش ائمه و انبیاء است و این منش بایستی هرچه بیشتر در جامعه گسترش یابد.

در پایان از آقای محمدی خیر جوان شهرستان با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 49447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد