شاهرود | استاندار استان و نماینده شهرستان در مجلس میهمان فرزندان شبانه روزی در شب یلدا بودند

مهندس هاشمی : همه باید مهربانانه به کودکان بی سرپرست متعهد باشیم

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به اتفاق علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی  سمنان و مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در شب یلدا با حضور در جمع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مرکز آمنه شهرستان شاهرود در جشن آنان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ استاندار سمنان در این بازدید گفت:خدمت به این کودکان یک کار بسیار ارزشمند است و افرادی که سعادت خدمت در چنین مجموعه ای را پیدا کرده اند مورد لطف و عنایت ویژه خداوند قرار خواهند گرفت.

سید محمدرضا هاشمی با تاکید بر اینکه همه باید مهربانانه به کودکان بی سرپرست متعهد باشیم افزود: رسیدگی به امور ایتام در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و حضور امشب ما در جمع کودکان تاکید بر این است که همه افراد جامعه در حد توان خود ایتام را حمایت کرده و یاریگر آنها باشند.

هاشمی ضمن تقدیر از مربیان و خیرین مرکز ادامه داد: امیدواریم خیرین و مردم نیکوکاری استان و شهرستان شاهرود، بهزیستی را در راه خدمت رسانی به محرومین یاری دهند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر از حضور مسئولین در جمع فرزندان بهزیستی گفت: ۱۰ مرکز شبه خانواده در استان تحت نظارت بهزیستی به بیش از  ۲۰۰ کودک بدسرپرست و بی سرپرست خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.

وی ادامه داد: ۱۲ کودک و نوجوان دختر ۷ تا ۱۲ سال در خانه آمنه شاهرود زندگی می کنند.

علیرضا ایزدپور افزود: هم اکنون  ۴ مرکز شبانه روزی در شهرستان شاهرود نگهداری و خدمت رسانی به ۷۳ کودک و نوجوان بی سرپرست و بدسرپرست را عهده دار دارند که سازمان بهزیستی به ازای هر نفر ده میلیون ریال ماهانه به عنوان یارانه به مراکز پرداخت می نماید.

کد خبر 49369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد