مراسم اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر و هزینه سفر عتبات عالیات به جامعه هدف بهزیستی شهرستان بابل برگزار شد

مراسم اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر و ۱۰۰ سفر کربلا با حضور دکتر علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر و سفر کربلا توسط مهندس جهانیان خیر بزرگوار، گفت : خیران به عنوان بازوان بهزیستی در سال های گذشته حامی بهزیستی درکمک به جامعه هدف بودند وامید است این همکاری ها در سال جاری نیزتداوم پیدا کند.
وی با دعوت از خیران برای کمک به جامعه هدف بهزیستی ، تاکید کرد : بهزیستی به تنهایی نمی تواند مشکلات جامعه هدف را برطرف کند و نیازمند همراهی و همکاری شرکای اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود می باشد.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در استان بیش از ۶۲ هزار توانخواه تحت پوشش بهزیستی قراردارند ، گفت : معلولیت جسمی – حرکتی بیشترین نوع معلولیت در استان مازندران می باشد و از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی   ۳۰۳۰۰  نفر دارای معلولیت جسمی – حرکتی می باشند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه در استان ۱۱۲ مرکز در حوزه توانبخشی فعالیت می کنند ، گفت : برای نگهداری افراد در مراکز ماهانه مبلغ ده میلیارد تومان به حساب مراکز واریز می شود.

وی یکی از اهداف سازمان را نگهداری افراد در بستر خانواده عنوان کرد و افزود : برخی افراد که شرایط لازم برای نگهداری در خانه را نداشته باشند در مراکز شبانه روزی و خانه حمایتی خدمات دریافت می کنند.

کد خبر 49254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد