آیین کلنگ زنی پروژه های نود و شش واحدی در خرم آباد

کلنگ ۹۶ واحد مسکن برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول توسط انجمن خیرین مسکن ساز در خرم آباد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان آئین کلنگ زنی ۹۶ واحد مسکن محرومین برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول توسط انجمن خیرین مسکن ساز در خرم آباد برگزار شد.

 این مراسم و آئین، با حضور حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور، مدیر عامل خیرین مسکن ساز، مدیر کل بهزیستی استان و مدیر کل بنیاد مسکن برگزار شد و کلنگ این  واحد های مسکونی برای خانواده های دارای دو عضو معلول به صورت نمادین توسط حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه به زمین زده شد.
 در این جلسه روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور،   قول داد مساعدت مالی به ۸۵ خانوار دارای دومعلول به ارزش ۴۲۵ میلیون تومان، بمنظور تسویه حساب با پیمانکاران را پیگیری و پرداخت نماید.
.............................................

کرم یاری مدیر کل بهزیستی استان در مراسم کلنگ زنی این واحد ها، با اشاره به صراحت قانون در مورد معلولین تصریح کرد، قانون جامع حمایت از حقوق معلولان موارد زیادی را شامل می شود که  از آن جمله می توان به مناسب‌سازی و دسترس پذیر بودن اماکن عمومی، خدمات درمانی امور ورزشی، فرهنگی و هنری، اشتغال، مسکن و تسهیلات مالیاتی، معیشت می باشد ولی با گذشت سالها از ابلاغ این قانون هنوز هیچ رویداد چشمگیری را شاهد نبوده ایم.
یاری در پایان از پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال به مددجویان دارای دو معلول و یک معلول اشاره کرد و گفت: به خانواده های شهری دو معلول که دارای زمین باشند تسهیلات بلاعوض تا سقف ۱۴۰ میلیون و خانواده های روستایی تا سقف ۸۵ میلیون پرداخت خواهد شد. همچنین ایتام و زنان سرپرست خانوار تا سقف ۱۰۰ میلیون و خانواده های یک معلول روستایی ۵۰ میلیون پرداخت خواهد شد.

کد خبر 49200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد