تلاش بهزیستی و آموزش و پرورش خاش برای کاهش آسیب های اجتماعی

تفاهم نامه مشترک ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش و اورژانس اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خاش،  تفاهم نامه مشترک ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش و اورژانس اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شد.

ادریس تمندانی رئیس اداره بهزیستی خاش در این نشست گفت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس یکی از مهم ترین اهداف اورژانس اجتماعی است.

وی بیان داشت: سعی شده تا در این قرارداد با  ظرفیت مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس و خانه ها تلاش شود.

رئیس اداره بهزیستی خاش با بیان اینکه همکاری مشترک بهزیستی، آموزش و پرورش و اورژانس اجتماعی به میزان قابل توجهی آسیب های اجتماعی را کاهش می‌دهد افزود: در این جلسه عقد قرارداد در خصوص مسائل اجتماعی، مسائل مربوط به معلولان، آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آن، توانمندسازی خانواده‌های معلولان، افراد دارای آسیب‌های اجتماعی و دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست و آسیب دیده اجتماعی صورت گرفت.

محمد نور هاشمزهی رئیس آموزش و پرورش خاش نیز ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به آسیب های اجتماعی گفت: آموزش و پرورش آمادگی لازم جهت حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در مدارس و ارائه خدمات هستند.  

رئیس آموزش و پرورش خاش ادامه داد : تداوم آموزش ها و مشاوره های اجتماعی از سوی بهزیستی و اورژانس اجتماعی عامل کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 49177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد