آران وبیدگل| بازدید توانخواهان شهرستان از مجتمع فولاد کویر

رییس اداره بهزیستی آران وبیدگل، کارشناس مسئول امور توانبخشی، توانخواهان شهرستان و اعضای انجمن توانبخشی سوره صبح از مجتمع فولاد کویر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل، حیدر ایمانیان با اشاره به آمار افراد دارای معلولیت در این شهرستان، به مشکلات توانخواهان برای حضور در جامعه گفت:  این اداره  در حال حاضردارای زمین جهت احداث فضای فرهنگی ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در این شهرستان است که در صورت همکاری و مساعدت خیرین امکان بهرمندی  توانخواهان امکان پذیر است ...

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل با تاکید بر توانایی‌ها و استعدادهای بالقوه افراد دارای معلولیت وسخت‌کوشی و پشتکار این قشر ابراز داشت: مناسب نبودن فضای شهری و عدم التزام مسئولین به رعایت استانداردهای مناسب سازی در ساختمان‌های اداری، اماکن عمومی، پارک‌ها  و بانک‌ها سهولت دسترسی این افراد به خدمات رفاهی و اداری شهری را با مشکل روبرو کرده است.

حیدر ایمانیان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " از سوی  مقام معظم رهبری، مساعدت و پشتیبانی مسئولین مجتمع فولاد را جهت اشتغال وتوانمند سازی افرد دارای معلولیت خواستار شد.

سرهنگ حسین حسین زاده رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر نیز با ابراز خرسندی از میزبانی افرد دارای معلولیت خاطر نشان کرد: مجتمع فولاد کویر آمادگی دارد در صورت تامین فضای کارگاهی جهت اشتغال توانخواهان در صنایع پایین دستی با این اداره همکاری نماید.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، بازدید و آشنایی توانخواهان با رعایت اصول ایمنی از واحدهای مختلف مجتمع، اهداء آثار هنری توانخواهان به مدیر عامل مجتمع و ضیافت نهار توانخواهان با اعضای هیات مدیره بود.

آران وبیدگل| بازدید توانخواهان شهرستان از مجتمع فولاد کویر

آران وبیدگل| بازدید توانخواهان شهرستان از مجتمع فولاد کویر

آران وبیدگل| بازدید توانخواهان شهرستان از مجتمع فولاد کویر

کد خبر 49135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد