شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات سازمان بهزیستی است

اصغر کاظمی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در مراسم معارفه سرپرست جدید بهزیستی استان کرمان، از رویکرد رییس سازمان بهزیستی در ایجاد فرآیند شایسته‌گزینی در انتصاب سرپرستان و مدیران کل استانی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان اصغر کاظمی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در مراسم معارفه سرپرست جدید بهزیستی استان کرمان گفت: در این رویکرد تلاش شده‌است کمیته انتصابات حتی‌المقدور از ظرفیت مغفول مانده در بدنه نیروهای درون‌سازمان استفاده کند و همچنین توجه به ارتقای مدیران میانی در سطح استانها را مدنظر قراردهد.

وی افزود: بدیهی است زمانی که نیرویی از درون سازمان عهده‌دار امور شود، تسلط و تجربه بیشتری را جهت پیشبرد اهداف خواهد داشت. در این میان یقینا ظرفیت‌ها و نخبگان مدیریتی خارج از سازمان نیز مدنظر خواهد بود تا انشالله با حداکثر ظرفیت و توانایی به سمت اهداف حرکت نماییم.

کاظمی در ادامه سخنانش گفت: از همه شما تقاضا دارم کمک کنید این رویکرد جا بیفتد و حمایت و همکاری کنید و اطمینان داشته باشید بین کسانی که ظرفیت لازم را داشتند و ابراز تمایل می کردند مصاحبه تخصصی و کامل انجام شده است و از بین آنها بهترین گزینه انتخاب شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه استان کرمان استان سردار دلهاست از همه کارکنان بهزیستی  تقاضا کرد با تمام توان خود در خدمت رسانی به مددجویان بکوشند و تمام وجود خود را در این راه وقف کنند و افزود: امیدوارم  همه ما در جلب رضایت مددجویان بکوشیم و بتوانیم بگوییم تمامی آن چه  از دستمان بر می آمد انجام داده ایم و سرانجام ختم به خیر و تضمین شده ای برای خودمان فراهم کنیم.

وی در پایان از همکاران بهزیستی استان کرمان خواست تا سرپرست جدید استان  را کمک و حمایت کنند و افزود: دوستان بسیار عزیز و توانمندی در این استان داریم و به همه آنان عرق و ارادت داریم و در خدمتشان هستیم.

سرپرست بهزیستی استان کرمان: تلاش می کنم پاسخگوی اعتماد شما باشم

دکتر علیرضا وحید زاده سرپرست جدید بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم؛ به سوابق حرفه ای خود در بهزیستی اشاره کرد و گفت:رویکردهای من در بهزیستی شناخته شده هستند و همواره قانون و اجرای دستورالعمل ها را مبنای عملکرد خود قرار داده ام.

وی افزود:انجام و پیشبرد کار برای من مهم ترین  مبنا بوده و خواهد بود و با توجه به  لطف و اعتماد دوستان در بهزیستی و انتخاب من  از بین کسانی که ارجح تر از من هستند و حکم استادی بر من داشته اند، امیدوارم بتوانم موثر باشم و پاسخگوی اعتماد این عزیزان باشم.

وحید زاده با اشاره به اهمیت انتخاب سرپرست استانی از بدنه سازمان ،گفت:مهم است کسی که به عنوان سرپرست سازمان انتخاب می شود، از بدنه سازمان و در بهزیستی کار کرده باشد و بتواند پاسخگو باشد و این موضوع در گردش چرخه سازمان مهم است.

وی گفت:تنها سرمایه من اعتمادی که شما به من دارید و لطفی که در حقم داشتید و  به واسطه اعتمادی از شما دیدم آمدم اگر آن اعتماد نباشد به مشکل برمی خورم و خواهشی که از شما دارم این است که باز هم با من همکاری و همراهی داشته باشید زیرا به شدت به اعتماد ،همراهی و همکاری شما دوستان نیاز دارم و سعی می کنم پاسخ اعتماد شما را بدهم.

شایان ذکر است علیرضا وحید زاده دارای دکترای جامعه شناسی  تاکنون در بخشهای مختلف بهزیستی با مسئولیت هایی همچون مدیریت بهزیستی شهرستان کرمان ، معاون مشارکتهای مردمی استان ، معاون امور اجتماعی و... مشغول به خدمت بوده است.

IMG-20211216-WA0012.jpg

شایسته گزینی، رویکرد اساسی در انتصابات سازمان بهزیستی است

کد خبر 49134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد