بهارستان| لزوم احداث گرمخانه در شهرستان 

شهردار صالحیه بر لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد آگاهی مند، درباره احداث گرمخانه برای شهر صالحیه گفت: درحوزه معتادان متجاهر نسبت به سایر شهرهای شهرستان بهارستان وضعیت بهتری داریم، اما شهرستان بهارستان نیازمند یک گرمخانه مناسب است که حتما باید احداث شود تا به صورت متمرکز به شهرهای صالحیه، نسیم شهر و گلستان ارائه خدمات داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر با مراکز فعالی که بهزیستی تایید کرده است قرارداد می بندیم و معتادان متجاهر را به آنجا انتقال می دهیم و ۳ ماه در آنجا مراحل درمان را طی می کنند، اما متاسفانه بار دیگر رها می شوند و به چرخه اعتیاد به دلیل عدم وجود شغل بازمی گردند؛ لذا لازم است تدبیری اساسی صورت بگیرد که گرمخانه و کارگاهی احداث شود تا از بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد جلوگیری کند.

وی ادامه داد: نباید این افراد پس از طی کردن مراحل سم زدایی رها شوند و به بستر اعتیاد برگردند بر همین اساس احداث گرمخانه یک نیاز شهرصالحیه و شهرستان بهارستان است که باوجود پیگیری ها هنوز اتفاق نیفتاده است. شهرصالحیه در بودجه سال جاری برای احداث گرمخانه پیش بینی تامین اعتبار را داشت اما این موضوع باید در سطح شهرستان بهارستان تصمیم گیری شود.

وی تاکید کرد: شهرداری صالحیه این آمادگی را دارد فضایی در نظر گرفته و کمک کنیم مکانی به عنوان گرمخانه به صورت مشارکتی احداث شود.

شهردار صالحیه با تاکید بر لزوم افزایش سرانه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در سطح شهر صالحیه افزود: قطعا افزایش احداث مراکز فرهنگی، تفریحی و ورزشی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد. در حقیقت از این طریق می توان جوانان را به سمت این مراکز سوق داد و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

کد خبر 49076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد