فعالیت بیش از 120 موسسه و مرکز در زمینه پیشگیری,  درمان و بازتوانی اعتیاد تحت نظر اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه

نشست هم اندیشی مسئولان بهزیستی استان کرمانشاه و شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان، خصایصی بازرس معاونت کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورو همکاران ایشان , کیوان گل آوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر کارشناسان اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: نشست هم اندیشی  مسئولان بهزیستی استان کرمانشاه و شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان،  خصایصی بازرس معاونت کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و همکاران ایشان؛ بازرسان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور, کیوان گل آوری, دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر کارشناسان اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی استان برگزار شد.

دکتر محمدی ضمن اشاره به اهمیت آسیب اعتیاد و تشریح وضعیت کلی اعتیاد استان,  اعلام داشتند که بیش از 120 مرکز و موسسه مردم نهاد در زمینه های پیشگیری, درمان و بازتوانی معتادین فعالیت دارند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه هم چنین به همکاری و تعامل مناسب اداره کل بهزیستی و شورای هماهنگی استان اشاره نموده و بین داشت: اداره کل بهزیستی در کمیته های مختلف از جمله کمیته های پیشگیری, درمان,  ماده 16 و... شورای هماهنگی نقش محوری و اساسی بعنوان دبیر و یا عضو اصلی دارد

 خصایصی بازرس ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور,  ضمن بازدید و نظارت چند روزه از مراکز و موسسات مختلف اداره کل بهزیستی کرمانشاه ابراز رضایت نمودند و برخی نکات و موارد را جهت بهبود ارائه خدمات ابراز داشت.

محمدی اظهار داشت: اعتبارات دولتی کفاف هزینه های نگهداری در مرکز ماده ۱۶ را نمی دهد و در این زمینه با مشکلات زیادی روبرو هستیم,  که نیازمند حمایت ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور می باشد, گفتنی است هم اکنون این مرکز با بیش از ظرفیت به جامعه هدف خدمت رسانی می کند.

دکتر محمدی در پایان از راه اندازی مرکز تبصره 2 ماده 16 در استان در آینده نزدیک خبر داد که ظرفیت جدیدی بمنظور ساماندهی تعدادی از معتادین خواهد بود.

کد خبر 48959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد