پاکدشت| اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلولین

ویژه برنامه‌ی اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در کانون دانش اموزی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، فرماندار پاکدشت در این مراسم که تعدادی از توان یابان تحت پوشش بهزیستی و خانواده‌های آنان حضور داشتند گفت: افراد دارای معلولیت به حق مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند چنانکه اگر خدا به حکمت از اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلولین در پاکدشتبخشی از توانشان کاسته است، به رحمت درهای بیشماری بر توانمندی آن‌ها افزوده است.

یوسفی جمارانی افزود: چنانچه فلسفه این حکمت و رحمت را به درستی دریابیم می‌بینیم که در مصادیقی این جامعه است که محتاج معلولان است و نیازمند حضور پررنگ آنان.
وی گفت: باید از فکر و اندیشه خود معلولان برای رفع مشکلات آنان در جامعه بیشتر استفاده کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این ویژه برنامه گفت: کار در بهزیستی یک خدمت دلسوزانه و متفاوت با ادارات دیگر است
فرهاد بشیری افزود: همین سختی کار مددکاران بهزیستی است که برای آنان اجر دنیا و آخرت به همراه دارد.

وی در ادامه به تاثیرات شیوع بیماری کوید ۱۹ بر اقتصاد دنیا اشاره کرد و افزود: با همه این مشکلات، سازمان بهزیستی کشور با برنامه ریزی و اولویت گذاری در خصوص خدمات مختلف توانست افزایش سرانه خوبی در سال ۱۴۰۰ در زمینه‌های حق معیشت، کمک هزینه معیشت مستمری توانبخشی، حق پرستاری خانواده محور و ضایع نخاعی، یارانه نگهداری سالمندان، معلولین مراکز شبانه روزی و مراکز آموزشی غیر حرفه‌ای آموزی، همچنین تسهیلات اشتغال، مسکن و... و. جذب کند.

کد خبر 48955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد