دررسانه|بررسی و رفع مشکلات مددجویان مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی با حضور رئیس اداره بهزیستی ایذه

به گزارش پایگاه خبری طلوع زاگرس، جلسه توجیهی جهت رفع مشکلات مددجویان مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۲۱۹۷ ( قلی پور) با حضور کیانوش صیدی وند رئیس اداره بهزیستی ایذه برگزار شد.

در این جلسه که به عنوان میز خدمت جهت بررسی و رفع مشکلات مددجویان مرکز خدمات مثبت زندگی انجام شد، مدد جویان به مشکلات خود پرداختند که صیدی وند رئیس اداره بهزیستی نسبت به رفع خواسته های اقدام کرد که موجب خوشحالی افراد مددجو شد.

حمید قلی پور مسئول مرکز مثبت زندگی ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره بهزیستی در مرکز و بررسی و مرتفع کردن مشکلات مددجویان این مرکز اظهار کرد: هم اکنون ۴۳۰ پرونده مستمری‌بگیر در مرکز خدمات مثبت زندگی کد ۲۱۹۷ است که خدمات حمایتی به آنها ارائه خواهیم داد.

وی در ادامه چه مناطقی از شهرستان تحت پوشش این مرکز می باشد، عنوان کرد: مناطق اکبرآباد، میدان تختی، استادیوم، چهار راه بسیج، حافظ شمالی، خیابان شهید قریشوندی و روستاهای پرچستان تحت حمایت و پوشش مرکز ما می باشد و افرادی که از این مناطق شرایط قرار گرفتن تحت پوشش هستند می توانند به مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۲۱۹۷(قلی پور) مراجعه کنند.

وی در ادامه مجددا از رصد و پیگیری های مستمر کیانوش صیدی وند رئیس اداره بهزیستی ایذه در برطرف کردن مشکلات مددجویان تشکر کرد و به عملکرد این مرکز پرداخت.
۱- کمک موردی هزینه درمان مددجویان
٢- کمک موردی هزینه خرید وسایل منزل
۳- کمک هزینه ایاب و ذهاب دانش اموزان
۴- کمک هزینه وسایل لوازم تحریر
۵- پخش بستهای مواد غذایی
۶- کمک هزینه ی ودیعه مسکن و بازسازی منزل
۷- برگذاری کلاسهای مهارتهای زندگی و اموزش فن بیان

کد خبر 48923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد