از پژوهشگران بهزیستی گیلان تجلیل شد

همزمان با شروع هفته پژوهش؛ در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، عباس علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضا ء از ۲ تن از پژوهش‌گران برتر بهزیستی گیلان در (سال 1400)دکتر مهنوش توکلی فرد PhD اعتیاد و نگین صفایی درودخانی- کارشناس ارشد روانشناسی عمومی تجلیل بعمل آمد

در این نشست عنوان شد : باید به موضوع پژوهش توجه جدی شود زیرا از این طریق ظرفیت ها و منابع کشور و استان شناسایی شده و منجر به توزیع عادلانه ثروت نیز می شود.

پژوهش به عنوان یک امر زیربنایی برای خدمت رسانی  تلقی می شود و می توان از طرح های پژوهشی اثرگذار به عنوان اقدامات زیربنایی برای خدمت رسانی به جامعه هدف استفاده کرد.

در راستای اجرای طرح پایش سلامت با هدف ارتقای سلامت و تشکیل شناسنامه سلامت از انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بین ادارات کل تامین اجتماعی، بهزیستی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داده شد.

برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی در حوزه سلامت برای کارکنان دستگاه های عضو شورا توسط مدیریت درمان و اداره کل بهزیستی گیلان از دیگر مصوبات هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان بود.

کد خبر 48803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد