مراسم تکریم (بازنشستگی) مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان کردستان برگزار شد

با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ سرپرست اداره کل بهزیستی استان کردستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور؛ علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور حکمی «حسین رسولی» را بعنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان کردستان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش در آیین تکریم و معارفه ای که با حضور دکتر کاظمی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، انجلاسی مشاور رییس و دبیر شورای معاونین و دکتر علیرضایی بازرس ویژه رییس سازمان بهزیستی کشور و  اعضاء شورای معاونین بهزیستی کردستان برگزارشد، از خدمات «سید صباح قریشی» مدیرکل سابق که به افتخار بازنشستگی نایل شده است تقدیر و «حسین رسولی» بعنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان، معرفی شد.

شایان ذکر است، «حسین رسولی» پیش از این در سمت معاون مشارکت های مردمی،موسسات غیر دولتی و توانمندسازی بهزیستی کردستان مشغول فعالیت بوده است.

در این مراسم دکتر «اصغر کاظمی» مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور از ۳۰ سال تلاش و کوشش مستمر «صباح قریشی» تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار کردن در سازمان بهزیستی کشور جدا از ارزش‌های معنوی سختی‌های بسیاری در حجم و نوع مسئولیت دارد.

مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، افزود: از ۴۰ سال گذشته که سازمان بهزیستی کشور با عنایت و درایت شهید فیاض‌بخش تاسیس شد برنامه‌های مختلف در سطوح متفاوتی در معاونت‌های تخصصی پیاده‌سازی می‌شود که امیدواریم در جلب رضایت افراد تحت پوشش موفق عمل کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در بهزیستی هر فردی در هر سطحی مسئولیتی را تقبل ‌کند مرامنامه‌ای مشتمل بر عدالت، کار شبانه‌روزی، فسادستیزی و تلاش مستمر امضاء می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم در پایان خدمت بر پایه این مرامنامه رضایت عمومی مددجویان را شاهد باشیم.

دکتر کاظمی، در پایان یادآور شد: جناب آقای «صباح قریشی» مصداق سخن فوق‌الذکر هستند که با تلاش و کوشش و سرافرازی مسند را ترک می‌کنند و ما بر حسب وظیفه با تلاش بر اینکه از بین نیروهای داخلی استان فرد شایسته جایگزین و انتخاب کنیم.

وی افزود: روز گذشته با ۱۳ نفر از مدیران استان کردستان گفتگو داشتیم تا وقتی شایستگانی در داخل استان وجود دارد تلاش بر این است که فردی از بیرون وارد نکنیم؛ چراکه ورود افراد غیرمتخصص موجبات نارضایتی و سرخوردگی نیروهای کارآمد و کارآزموده داخل مجموعه خواهد شد.

کد خبر 48789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد