در آستانه شب یلدا؛
جلسە بهزیستی شهرستان سنندج  با جمعی از خیرین

سومین جلسه تعامل با خیرین روز شنبه ۲۰ آذرماه در اتاق شورای خیرین اداره بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان این جلسه با حضور مدیر بهزیستی شهرستان سنندج، معاون اداره ، واحد حراست، واحد مشارکتهای مردمی و جمعی از خیرین برگزار شد.

مدیر بهزیستی شهرستان سنندج در ابتدای جلسه به تشریح اقدامات این اداره در خصوص جذب و تخصیص کمک‌های خیرین پرداخته و از خدمات خیرین تقدیر و قدردانی نمود و بر نهادینه سازی جایگاه خیرین در سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: تعامل سازمان بهزیستی با این عزیزان برای ما بسیار مغتنم و ارزشمند است.

 فاطمه محمدی ضمن اشاره به پویش یلدای مهربانی، اظهار داشت: در واقع هویت و اعتبار بهزیستی در کنار خیرین شکل می‌گیرد و از معتدمین  و خیرین تقاضا داریم که در پیشبرد این امر خیرخواهانه سهیم باشند.

محمدی افزود: باید فرهنگ و سنت خیررسانی به جامعه و محرومین در استان گسترش یابد و سازمان بهزیستی همواره از خدمات بزرگ و ارزشمند خیرین به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی می‌کند و نیاز است تا با همت و مشارکت خیرین عزیز بتوانیم گامهای بلندتری در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف برداریم.


در ادامه با توجه به مصوبات جلسه مبنی بر بررسی نیازسنجی و اولویت‌های مددجویان تحت پوشش برنامه‌ای جهت نیاز سنجی قرائت و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین خیرسنندجی حاج عباس سرمستی وعدە تامین و توزیع بستە معیشتی بە ارزش صدمیلیون ریال ، کمک هزینه وسایل بهداشتی به ۲۰ خانواده مددجو و شهرام عبدالملکی وعده ۳۰ بسته معیشتی در قالب پویش را دادند.

کد خبر 48788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد