بازدید اعضای شورای شهر زاهدان از مراکز نگهداری معلولین شهرستان زاهدان

 ریاست و اعضای شورای شهر زاهدان با حضور در محل مجتمع مراکز شبانه روزی ، آموزشی و توانبخشی بلوار انقلاب بهزیستی و بازدید از مراکز توانبخشی  از پرستاران ، مربیان شاغل در این مراکز تقدیر به عمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زاهدان ،  ریاست و اعضای شورای شهر زاهدان با حضور در محل مجتمع مراکز شبانه روزی ، آموزشی و توانبخشی بلوار انقلاب بهزیستی و بازدید از مراکز توانبخشی  از پرستاران ، مربیان شاغل در این مراکز تقدیر به عمل آوردند .

رئیس شورای شهر زاهدان عنوان نمود : با توجه به کار سخت و دشواری که این پرستاران دارند برخورد واجب میدانیم تا از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آوریم و همچنین باید بر مناسب سازی محیط شهری و مبلمان شهری نگاه ویژه ای داشت .
 در جریان این بازدید خانم میرشکار مدیریت بهزیستی شهرستان زاهدان خواستار مناسب سازی مبلمان شهری و لزوم استفاده از ظرفیت خیرین اشاره نمودند و نیز خواستار همکاری بیش از پیش شهرداران مناطق چندگانه زاهدان در جهت مناسب سازی  و دسترسی معلولین به خدمات عمومی شهری شدند. 
و همچنین در این بازدید ریاست محترم شورای شهر زاهدان با پاس خدمات و پیگیریهای مستمر خانم میرشکار مدیریت بهزیستی زاهدان  در جهت امور توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی لوح سپاس تقدیم ایشان نمودند. 

کد خبر 48779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد