برای عمل به شعار پیشگیری مقدم بر درمان است نیاز است بیش از پیش تلاش کرد

مدیرکل بهزیستی استان با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استانم سمنان، علیرضا ایزدپور با جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دیدار کرد.

علیرضا ایزدپور را انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان همراهی می کرد  .

در این دیدار ایزدپور ضمن تبریک به آقای معینیان بمنظور قبل مسئولیت جدید در این دبیرخانه و آرزوی موفیقت برای ایشان، گزارشی از اهم اقدامات کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه و هدف از تشکیل این کمیته را برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی پیشگیری بمنظور کنترل و عدم افزایش آمار بیماران درگیر بیماری اعتیاد بیان داشته و افزودند : سن طلایی کنترل و پیشگیری اعتیاد در مقطع تحصیلی است و باید با اقدامات سریع و برنامه های دقیق بیش از پیش در این سنین فعالیت های موثر انجام گیرد.

وی با اشاره به شعار پیشگیری مقدم بر درمان است ابراز داشتند : برای کسب موفقیت و دستیابی به اهداف پیش بینی شده و برای تحقق این شعار به عمل و عرصه اجرا باید بیش از پیش تلاش کرد که این امر باعث برداشت گام های موثر و کاهش هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

جعفر معینیان در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیرکل و معاون بهزیستی استان، از تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر ایشان در امر کنترل و کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی در استان تقدیر و اقدامات اجرایی کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را مفید به فایده و دارای نتایج ملموس برشمردند.

پس از این دیدار مدیران بهزیستی استان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور در پارک علم و فناوری استان در پنجمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شرکت کردند.

کد خبر 48739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد