برگزاری نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی در بهزیستی ایلام

نشست هم اندیشی روسای مراکز مثبت زندگی روز شنبه در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست با اشاره به اهمیت کار مراکز مثبت زندگی و ارایه  22 خدمت بهزیستی از طریق این مراکز به عموم مردم و جامعه هدف گفت: مدیران و کارکنان این مراکز باید با تسلط کافی بر دستورالعمل های ابلاغی بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب اهتمام لازم داشته باشند.

دکتر "زهرا همتی" یکی از وظایف مهم این مراکز را  نیاز سنجی و ارجاع به موقع بویژه در شناسایی آسیبهای اجتماعی محلات اعلام کرد و گفت: این مراکز در کنار خدماتی که ارایه می کنند باید ایده های خلاقانه در حوزه های مختلف بویژه اشتغال مددجویان نیز داشته تا زمینه رضایتمندی خدمت گیرندگان از این مراکز هرچه بیشتر ارتقا یابد.

وی همچنین بر شناسایی افراد خیر و نیکوکار توسط مدیران و کارکنان مراکز مثبت زندگی برای حمایت از مددجویان نیازمند تاکید کرد.

در این نشست که با هدف تاکید بر آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل ها برای خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف تشکیل شد، معاونان و مسئولان حراست و بازرسی اداره کل بهزیستی ایلام  پیرامون وظایف و فعالیتهای مراکز مثبت زندگی مطالبی ارایه کردند.

در ادامه روسای مراکز مثبت زندگی ایلام سئوالاتی را مطرح که توسط مسئولان بهزیستی پاسخ های مربوطه ارایه شد.

لازم به ذکر است که از بدو تاسیس مراکز مثبت زندگی از سال گذشته تاکنون بیش از 150ساعت دوره آموزشی در موضوع های مبانی مددکاری، تسهیلگری و غیره توسط اداره کل بهزیستی ایلام برگزار و در آینده نزدیک نیز آموزش فعالیتهای اجتماع محور برای این مراکز آغاز خواهد شد.

پایان

کد خبر 48733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد