بهره گیری از ظرفیت مردم برای تکمیل آموزش مترجمی زبان ناشنوایان

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در مراسم آغاز به کار رسمی اولین دوره آموزش مترجمی ناشنوایان با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: از همه عوامل برگزاری هفته تکریم افراد دارای معلولیت که بسیار شایسته حق معلولان را ادا کردند، صمیمانه تشکر می نمایم، هرچند کار دراین حوزه هیچگاه کامل نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم در ادامه با تشکر از حضور همه مدعوین و فراگیران، خاطرنشان کرد: از معاونت توانبخشی بهزیستی کشور که تهران را به عنوان پایلوت این طرح آموزشی برگزیدند و امروز نیز در مراسم گشایش آن حضور دارند، تشکر می کنم و امیدوارم در چهار منطقه استان این آموزش گسترش یافته و فرا داده شود.

خادم در ادامه بیان داشت: با توجه به رویکرد بهزیستی استان تهران در واگذاری امور و سپردن فعالیت ها به مردم، این آموزش ها نیز چنین شرایطی را خواهند داشت و استفاده و حضور نمایندگان تشکل های مردم نهاد نیز در این مراسم بر این سیاست کاری و راستا است و بهره گیری از ظرفیت مردم برای تکمیل آموزش مترجمی زبان ناشنوایان بر همین منوال طراحی شده و اجرا می شود.

وی ادامه داد: در برپایی این دوره آموزشی که از امروز شروع شد، شبکه ملی تشکل های مردم نهاد افراد دارای معلولیت شنوایی و انجمن خانواده ناشنوایان ایران، مشارکتی فعالانه دارند و دیگر مراکز و تشکل های مردم نهاد نیز می توانند در این فعالیت علمی که انتفاع آن به افراد دارای چنین معلولیتی باز گردد، اهتمام ورزیده و مساعدت کنند.
معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در خاتمه بهبود کیفیت زندگی ناشنوایان را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد و اضافه کرد: برقراری صحیح ارتباط مردم و آحاد جامعه و حل مشکلات افراد دارای معلولیت ناشنوایی را می توان غایی ترین هدف پنهان این طرح و آموزش دانست که بحمدالله ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 48728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد