شیراز| برگزاری مراسم هفته جهانی ایدز در بهزیستی شیراز

همزمان با فرا رسیدن هفته جهانی ایدز و به منظور آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و فرهنگ سازی مطلوب به همت واحد پیشگیری بهزیستی شیراز و موسسات و مراکز کاهش آسیب مراسم به صورت محله محور و در صحن امامزاده سید محمد(ع)ده پیاله برگزار گردید.



به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز:

 این برنامه با حضور هوشیار معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس، دکتر محسنی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز، کارکنان اداره کل و بهزیستی شیراز و موسسات و مراکز کاهش آسیب همکار بهزیستی برگزار شد..
در ابتدای برنامه هوشیار ضمن اشاره به شعار هفته جهانی ایدز، به روز رسانی برنامه های موجود را مهم ترین عامل در جهت آگاه سازی مردم و پیشگیری از ابتلا عنوان نمود و در ادامه به معرفی دو خط ۱۴۸۰(مشاوره)و ۰۹۶۲۸(خط ملی اعتیاد) پرداخت.
در ادامه دکتر محسنی ضمن تقدیر از مراکز و موسسات همکار برنامه افزود فرهنگ سازی در خصوص بیماری ایدز باعث شده که امروز به صورت علنی و به عنوان یک بیماری قابل کنترل در مورد آن بحث شود. گفتنی است در این برنامه دکتر مصیبی در خصوص معرفی مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و خدمات دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیماری ایدز صحبت نمود.
برپایی غرفه های آموزشی توسط موسسات و مراکز کاهش آسیب، توزیع برشور جهت آگاه سازی مردم و انجام تست رایگان HIV در حاشیه این مراسم انجام شد.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 48722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد