زاوه | دسترس‌پذیری محیطی برای افراد دارای معلولیت، وظیفه قانونی و شرعی مسؤولان است

جلسه مناسب سازی شهرستان زاوه به مناسبت هفته معلولین، به صورت ویژه برگزار گردید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زاوه گفت: دراین جلسه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد فرماندار، امام جمعه، روسای ادارات شهرستان و جمعی از افراد دارای معلولیت به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

نازنین عجمیان افزود: در ابتدای جلسه فرماندار ضمن تبریک هفته معلولین گفت : هیچ گاه نباید به معلولین به دیده ترحم نگریست و هرکس اقدامی جهت بهبود وضعیت ایشان انجام دهد تنها به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرده است.

وی ادامه داد: امام جمعه شهرستان نیز گفت که معلولین علیرغم برخی محدودیت ها در هر صحنه ای که وارد شده اند باعث موفقیت و کسب افتخارات فراوانی شده اند و این امر مسؤولیت ما را در قبال این عزیزان سنگین تر می‌کند.

عجمیان در باره برگزاری این جلسه گفت: در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از معلولین موفق شهرستان از روسای اداراتی که در زمینه مناسب سازی بهتر عمل کرده بودند نیز توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان زاوه تقدیر شد.

درپایان جلسه مناسب سازی که به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین متفاوت تر از همیشه برگزار شد رئیس بهزیستی زاوه به عنوان دبیر جلسه از مسئولین همه ادارات خواست تا با جدیت بیشتری جهت مناسب سازی محیط شهری و ادارات، جهت بهره مندی هرچه بهتر معلولین از خدمات اداری و مبلمان شهری بکوشند.    

لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه مناسب سازی همه شرکت کنندگان از بازارچه محصولات تولیدی توسط توانخواهان، که در محل فرمانداری شهرستان زاوه برپا شده بود دیدن کردند.

این بازارچه که محصولاتی همچون انواع عرقیات و داروهای گیاهی، دکوپاژ و دیگر صنایع دستی تولیدی مددجویان در آن به نمایش گذاشته شده بود، با استقبال فراوان از سوی روسای ادارات و حاضرین در جلسه قرار گرفت.

کد خبر 48705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد