ارسنجان/برگزاری جشن ویژه روز جهانی معلولین در شهرستان ارسنجان 

جشن بزرگ معلولین به مناسبت روز جهانی معلولین با برنامه های مختلف فرهنگی وهنری و با حضور پررنگ مردم و معلولین و مسئولین استانی وشهرستانی و به میزبانی مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷ و انجمن تسهیل گران انگیزه پویا برگزار شد

 .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

این جشن باشکوه که با همکاری مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷،انجمن تسهیلگران انگیز پویا و اداره بهزیستی برگزار شد،برنامه های متعدد فرهنگی و هنری توسط معلولین و هنرمندان شهرستان اجرا و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

در این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان، ضمن عرض خیرمقدم وتشکر از برگزار کنندگان این جشن بزرگ و همچنین از حضور معلولین و مردم فهیم شهرستان ارسنجان، بابت شرکت گسترده و پرشور در این جشن گفت: ما برخود می بالیم که خدمتگذار چنین مردم صدیق و قدرشناس هستیم و این حضور مردم باعث سنگین تر شدن مسئولیت های ما میشود که با دقت و سرعت بیشتر باید به امورات این عزیزان رسیدگی نماییم.
وی در حاشیه این آیین گفت: معلولیت محرومیت و محدودیت نیست بلکه معلولان خلاقیت و استعداد وافری دارند که قابل تمجید و حمایت هستند.

 یعقوبی گفت: معلولان مانند همه افراد، حق مشارکت در مسایل مربوط به خود و جامعه و بهره مندی از تمامی امکانات و رفاه را در جامعه دارند.

لازم به ذکر می باشد،در این آیین برنامه های متنوعی شامل سخنرانی، تئاتر، اجرای سرود توسط ناشنوایان، دکلمه و ...‌ اجرا و در پایان از دست اندرکاران این برنامه،خیرین و معلولان موفق  تقدیر شد.

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 48699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد