تداوم همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه با مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر

در راستای خدمت به مردم ،آگاهی بخشیدن و پیشگیری از آسیب های اجتماعی سرهنگ عبدالرضا یزدان پناه جانشین فرماندهی و سروان محمد اکابریان مسئول امور اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر،آرزو منوچهری مدیر بهزیستی این شهرستان، ضمن تبریک هفته بسیج به پرسنل خدوم سپاه ، مجموعه سپاه را از بازوان پرتوان نظام و رهبری دانست و از تلاشهای شبانه روزی این مجموعه به مردم در شرایط سخت و آسیب پذیر و همچنین با مجموعه بهزیستی در خصوص احداث مسکن و اشتغال و کمک به جامعه هدف تقدیر کرد.
منوچهری در ادامه برای تعامل و همکاری سپاه و  بسیج در خصوص پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محلات آسیب خیز شهرستان تاکید کرد و آمادگی مجموعه بهزیستی شهرستان بوشهر را در خصوص برگزاری جلسات آموزشی با حضور کارشناسان تخصصی آسیب های اجتماعی با مجموعه سپاه اعلام داشت .
در ادامه سرهنگ عبدالرضا یزدان پناه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان از ارائه خدمات توسط بهزیستی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه  و اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب ها تقدیر نمود و افزود: سپاه آمادگی دارد جهت خدمت به مددجویان و اقشار آسیب خیز جامعه با بهزیستی همکاری لازم را داشته باشد .

کد خبر 48696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد