پژوهش محوربودن برنامه ها و اعمال نتایج آنها

باید از ظرفیت های موجود علمی و تحقیقاتی سازمان بیش از بیش بهره برداری نمود

     دانش، آشکارترین وسیله ی عزت و قدرت یک کشور است. روی دیگر دانایی، توانایی است.

                                    مقام معظم رهبری مدظله العالی

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خانم پیوندی کارشناس مسئول آموزش و پژوهش  اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از فعالیتها و برنامه های این اداره کل  در حوزه پژوهش و فناوری و در هفته پژوهش  ارائه داد.

 خانم پیوندی بیان داشت:  هفته پژوهش در سال ۱۴۰۰ از ۲۰ لغایت ۲۴ آذرماه با  شعار(پژوهش و فناوری، پشتیبانی و تولید) در سطح ملی  نامگذاری شده است. پژوهش محوربودن برنامه ها واعمال نتایج آنها ازجمله مولفه های اساس درسازمان های موفق در فعالیتهای سازمانی است و این امر زمانی محقق می گردد که بتوان از ظرفیت های موجود علمی و تحقیقاتی سازمان بیش از بیش بهره برداری نمود.

پیوندی افزود: کمیته پژوهش استان نسبت به به برگزاری  مطلوب برنامه های  هفته پژوهش از تاریخ ۲۰/۹/۱۴۰۰لغایت۲۴/۹/۱۴۰۰  اقدام به اجرای برنامه های ذیل می نماید که مهم ترین برنامه های اداره کل بهزیستی استان سمنان در هفته پژوهش شامل برگزاری وبینار و کارگاه آموزشی متناسب با ماموریت های حوزه های تخصصی سازمان درامر پژوهش با تدریس جناب آقای دکتر مستخدم حسینی ازپژوهشگران یرجسته دانشگاه،بازدید از سازمان ها و موسسات دانش بنیان،تعامل و مشارکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی،برگزاری مسابقه (ایده های برتر در پژوهش)،تشکیل کتابخانه دیجیتال در سایت بهزیستی استان و دعوت از پژوهشگران جهت بارگزاری پایان نامه ها و دستاوردهای پژوهشی در کتابخانه است، که از مهم ترین برنامه ها برگزاری کمیته پژوهش  از مهم ترین فعالیتهای این هفته می باشد.

پیوندی کارشناس مسئول آموزش و پژوهش در ادامه خواستار مشارکت بیشتر و همکاری بیش از پیش کارشناسان در برنامه های هفته پژوهش و علی الخصوص تقویت بنیانهای علمی کارکنان با مشارکت در فعالیتهای علمی شد.

 کارشناس مسئول پژوهش و آموزش در پایان خاطر نشان کرد: در اهمیت و نقش پژوهش و توانمندی  علمی کارکنان و در راستای تقویت و حضور فعال کارشناسان و کارکنان بهزیستی ، مجموعه کارگاهها و وبینارهای آموزشی در طول هفته برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد آموزش مراجعه و لینک مورد نظر را دریافت نمایند.

کد خبر 48677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد