ملارد| توان‌خواهان با معلولیت‌های متفاوت شهرستان دارای مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: تعداد بسیار زیادی از توانخواهانی که در بهزیستی شهرستان ملارد پرونده دارند با معلولیت های متفاوت دارای مقام‌های برتر علمی، ورزشی و به ویژه هنری هستند که آثارشان خود گواه بر هنر این افراد است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشق، در راستای گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد به همراه امیر اسمعیل پور روشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد از گالری هنری توانخواه دارای معلولیت جسمی و حرکتی صغری جباری بازدید نمودند.

به گزارش مشق نیوز، خادم با بیان اینکه افراد دارای معلولیت توانمندی های بالقوه ای دارند اظهار داشت: تعداد بسیار زیادی از توانخواهانی که در بهزیستی شهرستان ملارد پرونده دارند با معلولیت های متفاوت دارای مقام‌های برتر علمی، ورزشی و به ویژه هنری هستند که آثارشان خود گواه بر هنر این افراد است.

وی افزود: صغری جباری از آن دسته از افرادی است که علاوه بر ارائه هنری بی نظیر و راه اندازی گالری هنری توانایی های بسیاری در زمینه آموزش دادن و انتقال هنر خود به افراد دیگر را نیز دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از افراد توانمند تصریح کرد: در این دیدار و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که همواره حامی و پشتیبان اداره بهزیستی است مقرر گردید اقدامات لازم در خصوص دریافت مجوز آموزش توسط توانخواه هنرمند بهزیستی گرفته شود تا ایشان بتواند به افراد بیشتری آموزش داده تا علاوه بر استقلال بتواند حضور بیشتری را در جامعه تجربه نماید.

کد خبر 48648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد