معاون توانبخشی بهزیستی استان از نمایشگاه صنایع دستی معلولین دیدن کرد

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: معلولان در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست و این افراد همواره با تلاش و پشتکار در حال حرکت به سوی جلو و کسب موفقیت‌های بیشتر هستند.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشق، سید احمد خادم ضمن تقدیر از زحمات و هنر این افراد اظهار داشت: معلولان در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که معلولیت محدودیت نیست و این افراد همواره با تلاش و پشتکار در حال حرکت به سوی جلو و کسب موفقیت‌های بیشتر هستند.

وی در حاشیه این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آثار مددجویان افزود: بسیاری از این افراد دارای معلولیت‌های شدید جسمی و حرکتی هستند ولی باز هم متوقف نشده و هر روز در حال پیشرفت بوده و دست از تلاش نمی‌کشند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در ادامه گفت: یکی از این غرفه‌ها به مددجویان جسمی حرکتی این اداره اختصاص یافته که در منزل و با همکاری اعضای خانواده خود در حال پرورش گل و گیاه می‌باشند و تمامی مراحل را در منزل خود انجام می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: غرفه‌ای دیگر متعلق به لطفعلی نظارتی توان‌خواه جسمی حرکتی است که علارغم معلولیت شدید، هنری ارزنده در خلق تابلوهای منبت کاری و خوشنویسی دارد.

در بخش دیگری از این نمایشگاه محصولات خانگی زنان دارای معلولیت و همچنین مادران دارای فرزند معلول به نمایش گذاشته شده که شامل انواع ترشی، مرباهای خانگی و بافتنی بود.

کد خبر 48642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد