برپایی تور رسانه ای خبرنگاران در بازدید از گروه های جهادی با همکاری بهزیستی ملارد

همزمان با هفته گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت تور رسانه ای با حضور تعدادی از خبرنگاران در جهت آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت های گروههای جهادی در ارتباط با خمات رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و با حضور سید احمد خادم معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، روح اله غفاری معاون توانبخشی بهزیستی ملارد و تعدادی دیگر از مسئولین برگزار شد.

طی این بازدید خبرنگاران با حضور در روستای بیدگنه، آرامستان ملارد و موسسه شهید ناصر قربانی  با سه گروه جهادی فعال این شهرستان دیدار نمودند.

داود خادم رئیس اداره ضمن تقدیر از زحمات و خدمات این گروهها در روستای بیدگنه و تحت عنوان کارگاه آموزشی و حمایتی از زنان دارای معلولیت و سرپرست خانوار گفت: در این مجموعه تعداد زیادی از توانخواهان بهزیستی تحت آموزش های مختلفی از جمله قالیبافی، خیاطی، سنگ تراشی و …. با حمایت خیرین و تسهیلگران قرار گرفته اند که این مسئله نقش موثری در استقلال یافتن این افراد و حضور موثرشان در اجتماع دارد.

در بازدید دوم خبرنگاران در جریان اقدامات  جهادی  گروه نور الشهدا قرار گرفته اند که از ابتدای شیوع بیماری کرونا همواره همراه و حامی بهزیستی و مراکز غیردولتی بوده و با انجام اقداماتی چون: تهیه ماسک، ضد عفونی مراکز نگهداری، تهیه غذای گرم و … توسط افراد داوطلب و یاری رساندن به خانواده بهزیستی خدمات ارزنده ای را  ارائه داده اند.

همچنین در بازدید آخر افراد با حضور در موسسه خیریه شهید ناصر قربانی از نزدیک با تعداد زیادی از توانخواهان مشغول در این موسسه  که تحت موارد درمانی و یا آموزش های هنری قرار میگیرند آشنا شدند.

سید احمد خادم معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران نیز ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و مددجویان این موسسه در جریان مشکلات، چالشها و خواسته های این افراد قرار گرفت و گفت: بسیاری از تفکرات در خصوص معلولین و افرادی که توانایی های متفاوت دارند دستخوش تغییرات بزرگی شده که بعضا بسیار خوشایند است.

وی در ادامه گفت: اقدامات بسیاری در جهت محله محور شدن ارائه خدمات به توانخواهان بهزیستی در حال انجام است که در بعضی شهرستانها با همت موسسات خیریه بصورت آزمایشی در حال بررسی هستیم.

خادم ضمن اعلام کمک هزینه های پرستاری در منزل و … جهت رفاه حال مددجویان گفت : در سازمان بهزیستی ما همواره خواهان مشارکت و حضور فعال افراد دارای معلولیت میباشیم تا به پشتوانه حضور و ارائه نظر از سوی این افراد بتوانیم خدمات رسانی بهتری را انجام داده و هر روز بیش از پیش برای جامعه هدف سازمان بهزیستی موثرتر باشیم.

کد خبر 48640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد