استفاده از ظرفیت های مردمی اولویت  بهزیستی در سال جاری است

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران به مناسبت هفته گرامی داشت معلولین در بازدیدی که به همراه فرماندار و معاون توانبخشی بهزیستی شهریار ازمرکز جامع درمان وتوانبخشی اعصاب و روان روزبه این شهرستان داشت ابراز نمود: از بضاعت و توان مردم برای ارائه خدمات بهتر بهزیستی استفاده خواهیم کرد و قدردان لطف و همراهی آنها هستیم.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری اتفاق روز آنلاین، سید احمد خادم تصریح کرد: معلولین هم باید مثل سایر افراد از امکانات موجود در جامعه بهره‌مند شوند و ما وظیفه داریم که فضاها و فرصت‌های مناسب را برای آن‌ها مهیا کنیم.

 وی مراکز درمانی و توانبخشی را بازوی توانمند بهزیستی دانست و ادامه داد: معلولین برای انجام کارهای خود در جامعه محدودیت هایی دارند که ما می توانیم با انجام خدمات تخصصی مشارکت اجتماعی آنان را بهتر کنیم.

در ادامه این مراسم مسئول مرکز درمان وتوانبخشی اعصاب و روان روزبه نیز گفت: در این مرکز ۱۳۰ نفر در حال دریافت خدمات شبانه روزی هستند که از این تعداد ۲۷ نفر مجهول الهویه می باشند.

کاوه بازبروری افراد طرد شده از اجتماع و خانواده وسپس بازگرداندن آنها به جامعه بعنوان افرادی موثر را هدف از نگهداری این افراد در مرکز توانبخشی روزبه عنوان کرد.

در این دیدار فرماندار شهریار نیز ضمن تشکر از کادر درمانی موسسه توانبخشی روزبه کارشان را ستوده و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 48451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد