آرادان | هفته گرامیداشت معلولین فرصت مناسبی برای تحقق و پیگیری قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است

جشن هفته ملی افراد دارای معلولیت و تقدیر از ورزشکاران موفق و مدال آور دارای معلولیت در شهرستان آرادان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان بمنظور شرکت در جشن هفته ملی افراد دارای معلولیت و تقدیر از ورزشکاران موفق و مدال آور دارای معلولیت در شهرستان آرادان  حضور پیدا کردند.

 در این سفر مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا دیداری با علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در اداره ورزش و جوانان شهرستان آرادان داشته و پیگیر مسائل و مشکلات جامعه هدف با موضوعات ورزشی شدند.

جشن هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت در شهرستان آرادان با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شهردار و اعضای شورای شهر آرادان، رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعی از مدیران  استانی و شهرستانی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم با اشاره به شعار هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت با عنوان "پیش به سوی دنیایی فراگیر دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت " افزود : هفته گرامیداشت معلولین فرصت مناسبی برای تحقق و پیگیری قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است که سازمان بهزیستی بمنظور اجرای این قانون نیازمند اقدامات فراسازمانی است و انتظار می رود با رویکرد دولت جدید شاهد اجرای این قانون که حصول به نتیجه ارتقاء سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف و اجرای فعالیت های اجتماعی بیش از پیش معلولین در جامعه باشیم.

وی در ادامه ضمن درخواست مطالبه گری و پیگیری جامعه هدف و مراکز غیردولتی در امر اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت یکی از گام های ابتدایی و لازم در حضور جامعه هدف و به ویژه معلولین در جامعه را مناسب سازی فضاهای عمومی و اماکن برشمرده و افزودند : رویکرد سازمان بهزیستی در این خصوص مناسب سازی فضا و یا اماکن خاصی نیست بلکه کلیه اماکن و فضاهای عمومی باید برای حضور جامعه هدف در اجتماع و فعالیت های اجتماعی مناسب سازی گردد.

 در ادامه این مراسم از دو تن از مدال آوران انتخابی تیم ملی، خانم ها فاطمه سنگسری و زهرا قباخلو و همچنین از دو تن از خیرین بهزیستی شهرستان آرادان به پاس خدمات ایشان و یاری گری بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف تقدیر بعمل آمد.

پس از این مراسم مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل توانخواه تحت حمایت بهزیستی در روستای امام زاده عبدالله از توابع شهرستان آرادان ضمن دیدار با ایشان پیگیر مسائل و مشکلات این خانواده شدند.

کد خبر 48416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد