اصفهان؛ ۲۲ آذر میزبان چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان در روز ۲۲ آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری توان‌نگار، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان در روز ۲۲ آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

منصور گلناری دبیر چهارمین جشنواره با اعلام این مطلب افزود: در جشنواره سال ۱۴۰۰ که با عنوان” اثر موثر” معرفی شده است، ۳۴۲ اثر در بخش جنبی و اصلی رسیده که از لحاظ کیفی در بین آنها مواردی در بخش های مختلف از بار علمی و تحقیقی و ساختار محتوا قابل توجه است.

وی افزود: در بخش اصلی ۱۴ عنوان شامل : کلیپ- گزارش- گفتگو- مقاله- خبر- داستان کوتاه- مصاحبه مکتوب- مقاله اجتماعی- گزارش مکتوب- صوتی و تصویری- کلیپ تصویری- پوستر- طنز و فن بیان همچنین در بخش جنبی نیز در چهار محور شامل بخش های تیتر- دلنوشته- عکس و کاریکاتور شرکت کننده ها به رقابت پرداختند.

گلناری اظهار داشت: آثار ۲۲ استان کشوربه مرحله نهایی راه یافتند که توسط ده نفر از داوران مجرب در رشته های مختلف آثار برگزیده و انتخاب شدند که شامل: ۱۴ نفر رتبه اول، ۱۶ نفر رتبه دوم، ۲۵ نفر رتبه سوم و سه نفر هم شایسته تقدیر بوده است.

دبیر چهارمین جشنواره ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه جشنواره در شناسایی ظرفیت‌های معلولان نقشه پررنگی دارد و استعدادهای نهفته آنان را شکوفا می‌کند گفت: انتظار داشتیم مسئولان استان توجه ویژه به این قشر می‌کردند و حمایتی بیشتری صورت می گرفت، امیدواریم این جشنواره بتواند کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان به ویژه در بحث اشتغال آنان را فراهم نماید.

کد خبر 48379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد