کامیاران | برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین

روز یکشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری ،مراسمی جهت گرامیداشت روز جهانی معلولین در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان مراسمی شاد با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، روسای ادارات سطح شهرستان، دانش آموزان معلول آموزشگاه بعثت و اولیای آنها در فضایی شاد و صمیمی با مسئولیت آموزشگاه استثنایی بعثت و بهزیستی شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در این مراسم با تبریک روز جهانی معلولین اظهار کرد : تغییر در فکر و نگرش جامعه به منظور مناسب سازی معابر و فراهم کردن شرایط حضور معلولین در جامعه به گونه ای که بتوانند توانایی های خود را بروز دهند،امر ی بس مهم و ضروری است.

کامیاران | برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین

مسعود الماسی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست خواستار داشتن درک درست در ساخت وساز  و آینده نگری لازم در آنها و همچنین مناسب سازی ذهنی در دید فکری و فرهنگی شد تا بتوان به توسعه مدنظر در نقاط شهری و روستایی رسید.

ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان کامیاران ضمن خیر مقدم به همه ی حضار و تبریک روز جهانی معلولین به تمامی عزیزان و خانواده های آنان پاره ای از خدمات و اقدامات بهزیستی شهرستان را در زمینه ی معلولین بیان کرد و ادامه داد: از آنجا که یکی از سیاست های سازمان بهزیستی بحث اشتغال زایی و بازتوانی معلولین می باشد، این سازمان هر ساله  با اعطای مبالغ قابل توجه تسهیلات و وامهای اشتغال به مددجویان در صدد است تا معلولین را وارد چرخه ی اشتغال نماید.

کامیاران | برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین

اجرای موسیقی شاد ، دکلمه خوانی، سرود، اهدای جایزه و... معلولین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 48355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد