پیام  رئیس بهزیستی شهرستان عنبرآباد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت

خداداد سالاری زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد درپیامی فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت(۱۲آذر)را تبریک گفت ،در بخشهایی از این پیام آمده است :

‌روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نواقص با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های  افتخار و امید رسید.
این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی  گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. همچنین روز جهانی افراد دارای معلولیت در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی ،با توکل به عنایات حضرت حق ،تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می کنند.
اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن به  حقوق این قشر عزیز  فرا رسیدن ۱۲آذر ماه روز جهانی افراد دارای معلولیت  را به همه افراد دارای معلولیت و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی شائبه پدران و مادران فداکار ،خانواده های مهربان ، خیرین پشتیبان معلولین و مددکاران این عرصه قدردانی نموده و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را خواستارم.*

خداداد سالاری زاده
رئیس بهزیستی شهرستان عنبرآباد

کد خبر 48338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد