ملارد| برگزاری مسابقات ورزشی بوچیا 

همزمان با هفته افراد دارای معلولیت به همت موسسه خیریه شهید ناصر قربانی و یکی از خیرین شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزش جانبازان و معلولین مسابقات ورزشی بوچیا با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اجرا گردید.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، طی برنامه ای با حضور روح اله غفاری معاون توانبخشی و محمود عبداله تبار مسئول امور اداری مسابقات ورزشی بوچیا با شرکت مددجویان حوزه توانبخشی  برگزار شد که در جریان اجرای این مسابقات برخی موارد بهداشتی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به افراد حاضر آموزش داده شد.

 رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن تقدیر از عملکرد موسسات غیردولتی در برگزاری برنامه های ورزشی و مفرح برای توانخواهان گفت: افراد دارای معلولیت با رشادت و غیرت خویش توا نایی های خود را به منصه ظهور گذاشته اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی توا ند مانع کسب موفقیت در عرصه های زندگی افرادی که دارای معلولیت هستند باشد.  

داود خادم در ادامه افزود: این رشته ورزشی ویژه افرادی است که دارای معلولیت های جسمی و حرکتی هستند و می توانند با حضور در مسابقات اینچنینی اعتماد بنفس خود را بالا برده و شرایط بهتری را برای روابط اجتماعی بوجود آورند.  

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نفرات برتر مشخص و از آنها با اهدا گل و هدایا تقدیر شد.

کد خبر 48322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد