گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان

آیین گرامیداشت ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت در محل دفتر انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ این مراسم با حضور جمعی از مسئولین استان ، اعضای انجمن و خانواده ها همراه بود .

در این مراسم دکتر حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان، ضمن برشمردن وظایف قانونی سازمان، به تشریح اهداف و ماموریت های سازمان در زمینه پیشگیری و توانبخشی پرداخت .

وی توانمندی های افراد دارای معلولیت را قابل تمجید دانست و گفت : افراد دارای معلولیت با موفقیت در تمامی عرصه ها این توانمندی را به اثبات رسانده اند.

در ادامه بهزاد رحیمی مدیر اجرایی انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین به ارائه گزارشی از چالش ها و مسائل پیش روی افراد دارای معلولیت پرداخت .

در پایان با قرائت بیانیه انجمن ضایعات نخاعی ، شرکت کنندگان از نمایشگاه از دست آوردها و فعالیت های انجمن و از صنایع دستی نفیس ساخته دستان هنرمندان معلول ، بازدید کردند

قرائت قرآن توسط بدرپور ، قاری و حافظ روشندل قرآن کریم و اجرای موسیقی از سوی امینی پور ، از اعضاء هنرمند انجمن از دیگر برنامه های این مراسم بود .

در این مراسم دکتر رئوفی معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان به همراه حسین امیرتیموری مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی ، پاکروان مسئول دفتر تشکل ها و سازمان های مردم نهاد ،  مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری، سرپرست بهزیستی هرمزگان ، رئیس و اعضای شورای شهر بندرعباس ، سرپرست معاونت صنایع دستی  ، معاون اداره کل فنی حرفه ای و مدیران اداره شیلات و جمعی دیگر از مسئولین شرکت داشتند.

کد خبر 48298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد