بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای مددجویان خلخال اختصاص یافت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال گفت: امسال بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از محل کمک نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس برای مددجویان بهزیستی شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم مسروری عصر امروز در حاشیه برگزاری جشن روز معلولین در مرکز توان‌بخشی روزانه امید خلخال اظهار کرد: امسال بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از محل کمک نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جهت حمایت از معلولان و مددجویان شهرستان خلخال اختصاص یافته است.

وی افزود: ۱۷۰۰ معلول در شهرستان خلخال شناسایی شده که بیش از ۶۵۰ نفر معلول جسمی حرکتی، ۴۵ نفر معلول نخاعی، ۵۷۵ معلول ذهنی، ۱۵۰ نفر معلول اعصاب و روان و ۱۸۰ نفر معلول بینایی و ۱۴۵۰ نفر معلول گفتاری و شنوایی در سامانه ثبت شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال ادامه داد: بیش از ۴۰ دستگاه ویلچر و ۲۵ تشک طبی و پزشکی و بیش از ۱۱۰ میلیون تومان وسایل از محل مشارکت و اعتبارات داخلی سازمان برای حمایت از معلولان در ۸ ماهه نخست سال هزینه شده است.

گفتنی است؛  علاوه بر برگزاری جشن روز معلولان در مرکز توان‌بخشی امید خلخال، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات و مهارت‌های فردی معلولان برگزار و همچنین از معلولان موفق و معلولان شاغل در ادارات شهرستان خلخال تجلیل شد.

کد خبر 48295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد