ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی استان با جامعه هدف بمناسبت هفته معلولین برگزار شد

بیش از ۵۸ هزار نفر در سطح استان لرستان، تحت پوشش این اداره کل هستند. و بیش از ۱۵۰ نوع خدمت به جامعه تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

 به گزارش روابط عمومی، کرم یاری مدیر کل بهزیستی استان بهمراه رضا وفایی معاون مشارکت ها، مجید اصفهانی، رئیس اداره پذیرش و بهرام نادری رئیس روابط عمومی، از ساعت ده صبح پاسخگوی مطالبات جامعه هدف بودند، این درخواست ها بیشتر پیرامون مسائلی از قبیل مساعدت مالی، مسکن، درمان و اشتغال بود.

 یاری در ادامه تصریح کرد، افراد  زیادی به سبب معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند و از حمایت های این سازمان بهرمند می شود اما حمایت های ما به هیچ عنوان برای حل مشکلات عزیزان معلول کافی نیست.

 همچنین جامعه هدف با مشکلات زیادی از جمله تردد در سطح شهر، تامین مخارج و هزینه های معیشت، تامین وسایل کمک توانبخشی، اشتغال، مسکن و ... درگیر هستند.

دکتر یاری گفت: بیش از ۵۸ هزار نفر در سطح استان لرستان، تحت پوشش این اداره هستند. و بیش از ۱۵۰ نوع خدمت به جامعه تحت پوشش خود ارائه می‌دهد. به طوریکه خدمات سازمان بهزیستی شامل قبل از تولد با انجام آزمایش‌های ژنتیکی تا هنگام مرگ در دوران کهنسالی ادامه دارد.
در پایان این جلسه تعداد ۳۰ نفر پذیرش و نتایج با توجه به درخواست مراجعین، بصورت اقدام مثبت، دردست بررسی، مشاوره و بایگانی صورت پذیرفت.

کد خبر 48245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد