شاهرود | برگزاری جشن گرامیداشت روز جهانی معلولین

به همت شهرداری شهرستان شاهر.د برگزار شد : جشن گرامیداشت افراد دارای معلولیت

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد داری معلولیت جشنی با حضور شهردار،اعضای شورای شهر ،مدیر بهزیستی شهرستان و توانخواهان در شهرستان شاهرود برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این مراسم که به همت شهرداری شاهرود و با حضور جمع زیادی از توانخواهان برگزار شد، مهندس احمدی شهردار شاهرود گفت: معلولین در واقع همان انسانهای عادی جامعه هستند که فقط نیاز به حمایت دارند که روی پای خود بمانند.


ایشان مهم ترین چالش عینی معلولین را موضوع حضور آسان در تمامی اماکن شهری و بهره مندی آنان را از فضای شهری عنوان کرده و افزود: شهرداری  شاهرود علاوه بر مناسب سازی تمامی پارک ها و بوستان های شهر جهت دسترسی توانخواهان در نظر دارد پارک ویژه معلولین را در آینده ای نزدیک راه اندازی کند.


مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی معلولین گفت: همه باید در فراهم ساختن شرایط زندگی بهتر برای افراد دارای معلولیت تلاش کنیم و این مهم همراهی تمامی دستگاهها،مسئولین،مردم و خیرین را طلب می کند.


وی در ادامه بیان داشت: بسیار خوشحالیم که ۱۰ مرکز توانبخشی در شاهرود  ما را در خدمت رسانی به جامعه معلولین و شکوفائی توانمندی آنها یاری می کنند.


در این آئین برنامه مختلفی همچون تجلیل از توانخواهان موفق،شاهنامه خوانی و موسیقی انجام شد

کد خبر 48142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد