سه واحد مسکونی به خانوارهای دارای معلول رامشیر واگذار شد

صبح روز شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰، به مناسبت روز جهانی معلولان ،با حضور فرماندار ،رییس اداره بهزیستی ومدیران ادارات شهرستان رامشیر سه واحد مسکونی به خانوارهای دارای معلول تحت پوشش بهزیستی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  خوزستان،ناصر مظلومی رئیس اداره بهزیستی رامشیر گفت: یک واحد مسکونی در روستای سبع اگتای علیا و ۲ واحد در مرکز شهر به سه خانواده دارای یک تا ۳ معلول واگذار شد.

فرماندار  درحاشیه افتتاحیه این مراسم ،ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان بیان کرد:روز جهانی معلولان فرصت مغتنی برای ارج نهادن به تجارب و تواناییهای همنوعانی  است که با معلولیتهای گوناگون دست و پنجه نرم می کنند و نیز بازبینی در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق معلولان و اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به پدیده معلولیت در جامعه است.

سالم عبادی عنوان کرد:روز معلولین روز تجلیل از کسانی است که علی رغم محدودیت های جسمی شور زیستن را در پیکره جامعه می دمند و با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری ،‌تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقت خواستن توانستن است، سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می نمایند.

وی افزود: خداوند متعال هرآنچه که آفریده در نهایت زیبایی و ظرافت بوده و انسان با تمام پیشرفت های علمی نیز قادر به درک حتی قسمت ناچیزی از این زیبایی ها نیست، امروز کسانی را می بینیم که بدون هیچ منت و چشم داشتی در خدمت این بزرگواران هستند، چه کسانیکه معلولی در خانواده دارند و چه کسانیکه در مراکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی خدمت می کنند و حتی خیرانی که کمک حال این مراکز هستند، چنین افرادی، انسان های برگزیده و بلند همتی هستند که کارشان جهاد در راه خداست و شایسته تقدیر هستند.                                                     

فرماندار در پایان ، ضمن تبریک و تهنیت  روز جهانی معلول   به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان ، از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیر دولتی به ویژه خیرین و سازمان های یاری رسان تقدیر و تشکر  کرد.

کد خبر 48075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد