در رسانه | رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کردستان:
معلولان در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین کشور هستند

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کردستان گفت: معلولان در سطح کشور در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و غیره برای جامعه افتخارآفرین بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عاقل‌زاده رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کردستان در آئین اهدای یکصد دستگاه ویلچر برقی به مددجویان بهزیستی کردستان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلولان در سطح کشور در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، هنری و غیره برای جامعه افتخارآفرین بوده‌اند که در نظام مقدس اسلامی برای همه ما مایه مباهات است.


وی بیان کرد: خداوند را شاکریم در نظامی زندگی می‌کنیم که در این نظام در ابتدای انقلاب به فرمان امام راحل،حاکمیت اقشار آسیب‌پذیر جامعه را مورد توجه قرار داده و سازمان‌هایی مانند بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفین بخشی از آلام اقشار آسیب‌پذیر را التیام می‌بخشند.


 رئیس دفتر نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: باید با آموزش‌های صحیح برای خانواده‌ها بخشی از دردها و مشکلات مردم را کاهش دهیم و مقداری از سختی‌ها را که برای معلولان ایجاد می‌شود را کم کنیم.

حجت‌الاسلام عاقل‌زاده یادآور شد: مسئول کمک به معلولان علاوه بر بهزیستی سازمان‌های انقلابی و کمک خیرین ‌و نیروی مردمی است و همه باید برای کمک به معلولان گام بردارند.

وی با تقدیر از بهنام محمدی بعنوان یک خیر تصریح کرد: ایشان علاوه بر کردستان در بسیاری از مناطق کشور به نیازمندان خدمات ارائه داده است که خدمات ایشان قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: پیامبراکرم می‌فرماید محبوبترین مردم نزد خداوند کسی است که به اهل و عیال خدا کمک کند و کسانیکه به اقشار آسیب پذیر کمک کنند نگاه خداوند شامل حال آنها خواهد بود.

کد خبر 48027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد