در رسانه | نماینده مجلس:
شعار مجلس یازدهم حمایت از محرومین و مستضعفین است

سنندج-ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مجلس یازدهم از همان ابتدا حمایت از محرومین و مستضعفین بوده و جامعه معلولین نیز تحت همین شعار قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، محسن فتحی روز جمعه در آیین اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی به معلولان زیرپوشش بهزیستی استان در سنندج اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم در خانه ملت و به عنوان یک قانونگدار، در حمایت از معلولان و توانجویان تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت و آنچه که برای حمایت از این قشر از لحاظ قانونگذاری و حسن اجرای قانون باشد پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم از همان شروع کار شعارش حمایت از محرومان و  مستضعفان بود و جامعه  معلولان هم تحت همین شعار قرار گرفت گفت: این شعار در سال ۱۴۰۰ و با افزایش بسته‌های حمایتی این قشر در نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) خود را نشان داد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی سایر نمایندگان مردم در خانه ملت بودجه ۱۴۰۱ برای این قشر ویژه تر دیده شود و کارهای مثبتی برای حمایت از آنان انجام شود.

وی باتقدیر از خیر دکتر بهنام محمدی در زمینه اهدای ویلچرهای برقی به معولان استان گفت: قطعا این کار شما دارای باقیات صالحات بوده و موجب عزت شما در دنیا و آخرت خواهد شد.

وزارت تعاون بدنبال اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان است

قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز،در این آیین اظهار داشت: مقام عالی وزارت تعاون بسیار بر اجرای قانون جامع حمایت از معلولان اصرار دارند و در این راستا جلسات مختلفی در سطح معاون اول ریاست جمهوری تشکیل شده است.

سید علی موسوی جم اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای اجرای این قانون انجام خواهد شد ودستگاه‌های اجرایی هم باید ملزم شوندکه مفاد این فانون را پیگیری شود.

در پایان این مراسم لوح تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار کردستان به خیر کردستانی دکتر بهنام محمدی اهدا شد.

کد خبر 48008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد