دامغان | حضور مدیرکل در ششمین روز از هفته معلولین در شهرستان

علیرضا ایزدپور با همراهی احمد پیوندی معاون توانبخشی اداره کل با حضور در شهرستان دامغان با مدیران مراکز غیردولتی در حوزه توانبخشی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق احمد پیوندی معاون توانبخشی در ششمین  روز از هفته معلولین بازدید و دیداری را در شهرستان دامغان داشتند .

 این سفر یک روزه که در ساعات اولیه صبح روز شنبه در ششمین روز از هفته معلولین انجام شد، مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن حضور در اداره بهزیستی  شهرستان دامغان با کارکنان این اداره دیدار داشت و از زحمات و تلاشهای مجموعه بهزیستی شهرستان دامغان تقدیر و تشکر کرد.

دیدار با کارکنان توانخواه این اداره بخشی دیگر از برنامه های این دیدار بود و مدیر کل بهزیستی استان سمنان صبر و سعه صدر کارکنان توانخواه را در تلاش و خدمت در مجموعه بهزیستی قابل تقدیر و ستودنی دانست.

در سفرمدیر کل به اتفاق معاون توانبخشی به شهرستان دامغان  مدیر کل با مسئولان مراکز توانبخشی دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان دامغان هم دیدار داشتند.

 علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  ضمن تبریک به مناسبت هفته معلولین از زحمات و تلاشهای وافر کارکنان این مراکز تقدیر و تشکر کرد و ضمن تصریح سختی کار  و شرایط خاص نگهداری جمعیت هدف بهزیستی در ایام کرونا بر تکریم  و تقدیر از زحمات و فعالیتهای شبانه روزی کلیه پرسنل شاغل در مراکز توانبخشی تاکید داشت.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه توضیحات و سخنان خود  بر هدف از تشکیل سازمان بهزیستی در کلام شهید بزرگوار و شاخص سازمان بهزیستی شهید  فیاض بخشی تاکید داشت که بهزیستی متولی کسانی است که از رفاه جا مانده اند و متولی معلولان است.

ایزدپور در ادامه سخنان خود از آمار مددجویان تحت حمایت بهزیستی در بخش توانبخشی هم سخن گفت و با توجه به اینکه بیش از سیزده هزار نفر مددجو تحت حمایت حوزه توانبخشی هستند، بیش از ۱۶۰۰ نفر از خدمات مراکز روزانه و شبانه روزی در این حوزه بهره مند و بیش از ۸۰۰۰ نفر از خدمات مستمری برخوردارند گفت: اداره کل بهزیستی استان سمنان با عنایت به اینکه از مسائل و مشکلات جمعیت هدف خود در بخش توانبخشی آگاه است و در حد توان در رفع موانع و مشکلات آنان تلاش می کند  همواره خواستار و مطالبه حقوق این عزیزان است.

ایزدپور شفافیت و اطلاع رسانی  به همگان در خصوص مسائل و مشکلات جامعه معلولان در بخش مناسب سازی و تغییر مبلمان شهری را از حقوق ویژه توانخواهان دانست و بیان داشت تعامل و همفکری دستگاههای اجرایی در مطالبه حقوق معلولان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علیرضا ایزدپور در پایان سخنان خود از همکاری و تعامل سازنده  صدا سیمای مرکز سمنان علی الخصوص در بخش پوشش خبری  تقدیر و شکر کرد و بیان داشت:با اطلاع رسانی به عموم و همگان از فرآیند خدمت گزاری و ارائه خدمت به جمعیت هدف بهزیستی شاهد شور و نشاط و اعتماد بیشتر همگان به خدمات بهزیستی هستیم.

تقدیر از ورزشکار مدال آور و انتخابی تیم ملی پارا آسیایی خانم دربانی و شیخ الاسلامی از توانخواهان تحت حمایت بهزیستی از دیگر برنامه های سفر مدیر کل بهزیستی استان سمنان بهمراه معاون توانبخشی در شهرستان دامغان و حضور در اداره بهزیستی شهرستان دامغان بود.

حضور در مرکز توانبخشی روزانه  مهر آفرین توانخواهان  جسمی حرکتی از دیگر برنامه های  سفر مدیر کل بهزیستی استان سمنان و معاون توانبخشی به شهرستان دامغان بود. مدیر کل ضمن  دیدار با مددجویان و کار کنان در این مرکز و تبریک به مناسبت هفته جهانی معلولین و بررسی مسائل و مشکلات و نیازهای آنان از تلاشهای مسئولین و کارکنان در این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 47991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد