بازدید استاندار از منزل مددجویان تحت حمایت حوزه توانبخشی

به مناسبت روز جهانی معلولین استاندار سمنان با دو تن از معلولین و خانواده های آنان دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی معلولین سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان  با همراهی علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با دو تن از مددجویان تحت حمایت بهزیستی و خانواده های آنان  دیدار داشت.

در این بازدید و دیدار با  دو خانواده تحت حمایت بهزیستی تنی چند از مسئولان  استانی و همچنین کارشناسان استانی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان هم حضور داشتند.

هاشمی استاندار سمنان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل بهزیستی استان سمنان و کارکنان بهزیستی علی الخصوص در بخشها و مراکز توانبخشی، در هفته معلولین دیدار با معلولین و توانخواهان تحت حمایت بهزیستی روز جهانی معلولین را فرصتی مغتنم برای تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی و همچنین جویا بودن از  شرایط زندگی توانخواهان تحت حمایت بهزیستی دانست.

استاندار سمنان در بازدید ازمنزل مددجو و توانخواه تحت پوشش بهزیستی که با شرایط معلولیت شنوایی و ذهنی متوسط تحت حمایت بهزیستی قرار دارد و ضمن دیدار با خانواده مددجو پس از بررسی شرایط زندگی مددجو و اطلاع از حمایتهای بهزیستی روز جهانی  معلولین را به ایشان و خانواده مددجو تبریک گفت و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مددجو  پیگیر درخواست های مددجو  مددجو شد.

در ادامه بازدید استاندار و همراهان ایشان ا ز منزل دیگر مددجو با معلولیت جسمی حرکتی متوسط  و ذهنی متوسط تحت حمایت بهزیستی از نزدیک شاهد مسائل  و مشکلات خانواده مددجو بودند.

نیاز به آموزش و مشکلات معیشتی و تامین وسایل زندگی از نیازهای مددجویان در بازدید و حضور استاندار در منازل آنان بود که پس از ارتباط و تعامل با دیگر مسئولان استانی مرتابط با نیازهای مددجویان خواستهای مددجویان مورد پیگیری قرار گرفت.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به همراهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان با اعطاء هدایا هفته معلولین را به این خانواده تبریک گفت و از زحمات و صبوری خانواده ایشان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 47971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد