پیام رییس بهزیستی رابر به مناسبت روز جهانی بزرگداشت افراد دارای معلولیت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان نجمه سالاری رییس بهزیستی رابر در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامیداشت در این پیام آمده است :

  ۸ الی ۱۴ آذر ماه به عنوان هفته افراد دارای معلولیت نامگذاری شده است.اینجانب به بهانه این هفته لازم می دانم از این بلند همتان و خانواده های عزیز و صبور آنان تقدیر نمایم؛
افرادی که به جرات می توان گفت از حداقل نیاز ها و امکانات ضروری و اولیه خود در جامعه محروم هستند. اما با توجه به همت عالی و روحیه خستگی ناپذیر توانسته اند به موفقیت هایی در جامعه دست یابند که کمتر کسی می تواند به آنها برسد.
روز و هفته جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی است برای تبریک به این انسانهای بلند همت که با باور خود، جهانی را به باور و شگفتی می کشانند.
مجموعه کارکنان و مراکز و موسسات زیرمجموعه بهزیستی شهرستان رابر، به عنوان خادمین این عزیزان همواره تمام تلاش خود را در جهت کاستن از اندوه و رنج این عزیزان به کار بسته است. و امیدواریم اگر در این مسیر کاستی و کمبودی وجود داشته بر ما ببخشایند و از تمامی مسئولان و خیران ارجمند تقاضای همکاری و همراهی بیش از پیش در جهت ارائه خدمات موثر و توانمندسازانه به این قشر از جامعه را داریم.


نجمه سالاریی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رابر

کد خبر 47930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد