بضاعت دستگاه‌های دولتی برای کمک به معلولان ناچیز است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بضاعت ما در دستگاه‌های دولتی ناچیز است و به هیچ عنوان تکافوی نیاز مددجویان را نمی‌دهد، اما موسسات خیریه ایثار کرده و بهشت‌هایی را خلق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به  نقل از پایگاه خبری توان‌نگار، ولی الله نصر اصفهانی در مراسم افتتاح انجمن توانبخشی کودکان بهشت اظهار کرد: خوشحالم که امروز این افتخار نصیب من شده که در خدمت دست اندرکاران مجموعه‌ای هستم که عطر وجود آنها نه تنها خانواده خودشان بلکه خانواده بزرگ معلولان را هم فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به هفته معلولان گفت: شعار امسال «استفاده از توانمندی و استعداد معلولان در دوران پساکرونا با راهبری و مدیریت معلولان» است. سعی ما بر این است که از توانمندی و استعدادهای افراد دارای معلولیت به بهترین وجه استفاده کنیم تا فرصتی برای نمایش مهارت‌ها و بروز توانایی این قشر از جامعه فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افتتاح مرکز توانبخشی کودکان بهشت بیان کرد: فرشتگانی این مرکز را برای کودکان بهشتی معصوم ایجاد کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: دست اندرکاران این مرکز خدمات متنوعی ارائه می‌کنند که بسیار ارزشمند است. بضاعت ما در دستگاه‌های دولتی ناچیز است و به هیچ عنوان تکافوی نیاز مددجویان را نمی‌دهد، اما موسسات این‌چنینی ایثار کرده و بهشت‌هایی را خلق می‌کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه بر خلاف ما که با حکم سازمانی و با حقوق، فعالیت می‌کنیم، حکم فعالان اینگونه مراکز، ازلی است و باقیات و صالحات دارد، گفت: ما عضو کوچکی از جامعه خادمان معلولان استان اصفهان هستیم و افتخاری است که در این حوزه خدمت‌گزاری می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های هفته معلولان گفت: نمایشگاهی از آثار معلولان فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که از ۱۰ اثر برتر، ۳ اثر مربوط به استان اصفهان است.

محمدزاده عضو هیات مدیره انجمن خیریه کودکان بهشت نیز در مراسم افتتاح انجمن توانبخشی این مجموعه اظهار کرد: افتخار انجمن خیریه کودکان بهشت این است که ۵ سال قبل با همت چند انسان دردمند راه اندازی شده است.

وی افزود: ۴۵۰ توانخواه در این مرکز حضور دارند که حدود ۲۰۰ نفر آموزش روزانه می‌گیرند و مابقی خدمات مختلف حمایتی را دریافت می‌کنند.

کد خبر 47902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد