قرچک| سخنرانی رئیس بهزیستی در نماز جمعه

رئیس بهزیستی شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه قرچک صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی قرچک در سخنرانی پیش از نماز جمعه این شهر اعلام کرد: با کمترین نیروی انسانی خدمات در خور شأن جامعه هدف را ارائه می دهیم.

اردشیر بهرامی اظهار داشت: بهزیستی شهرستان قرچک با ۲۲تن مددکار و کارمند در این اداره به بیش ۵۰۰۰ پرونده دارد، قرچک نسبت به شهرهای اطراف با محدودیت های اعتبارات و نیروهای انسانی مواجه است، اما با همت همکاران، موسسات و مراکز تحت نظارت و خیرین تلاش شده است برخی از مشکلات اشتغال، مسکن، درمان و آموزش فرزندان معلولین برطرف شود.

وی افزود: در قرچک بیش از ۴۰۰۰ معلول داریم که تعدادی زیادی از آنها کودک هستند، در دورلن کرونا تلاش کردیم در زمینه تحصیلی و آموزشی از سایر کودکان جامعه باز نمانند.

بهرامی ادامه داد: اجرای برنامه های C.B.R روستایی (توانمندسازی مبتنی بر جامعه) برای ۵۶۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی در مناطق روستایی، طرح غربالگری بینایی سنجی برای ۲۱ هزار کودک ۳ الی ۶ سال و اجرای طرح توانمندسازی معلولین اجرا شده است.

بهرامی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت اجرای قانون جامع حمایت از معلولان توسط همه دستگاه ها و نهادها تاکید داشت و اشاره کرد هنکز بسیاری از معلولان جامعه هنوز از دسترسی به فضاهای اجتماعی، رفاهی، تفریحی، خدماتی محروم هستند.  

رئیس بهزیستی قرچک در نهایت با قدردانی از کلیه کارکنان خدوم بهزیستی شهرستان قرچک و کلیه کارکنان سازمان بهزیستی کشور خواستار تلاش برای آکاهی بخشی جامعه در زمینه "مسئولیت اجتماعی" نسبت به جامعه معلوبین و پذیرش آنها در بازار کار و فعالیت و زندگی اجتماعی شد.

کد خبر 47860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد