شهریار| میزخدمت بهزیستی در مصلی نماز جمعه برپا شد

میز خدمت بهزیستی شهریار در راستای تکریم ارباب رجوع و دسترسی آسان تر معلولین وجامعه هدف سازمان به مسوولان در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بیشترین مراجعات جهت هزینه‌های معیشت و درمان، اشتغال و مشاوره به مددجویان بهزیستی بود که توسط کارشناسان این اداره، راهنمایی‌های لازم انجام شد.

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در حاشیه این برنامه گفت: هدف از استقرار میز خدمت تقویت ارتباط مدیران و کارشناسان اداره با مردم و رسیدگی به مشکلات معلولین می باشد.

داود فهیم راد در ادامه خاطر نشان کرد: پاسخگویی به مطالبات افراد معلول و کم توان و تلاش برای توانمند ساختن آنها از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی است که باید مورد توجه ما و همه مسئولان قرار گیرد.

این مسئول در ادامه گفت: امروز بهزیستی نه تنها به معلولان و افراد کم توان خدمت کرده و بیش از ۵۰ نوع خدمت به مددجویان سازمان ارائه می‌کند، بلکه با بررسی‌های دقیق و کارشناسی در خط مقدم کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

وی اظهار داشت: در حوزه خدمات روزانه، کار درمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، توانبخشی، ویزیت در منزل، نگهداری از معلولان و سالمندان، تامین وسایل توانبخشی، تامین مسکن، حمایت بیمه ای و اشتغال، مهارت آموزی و حرفه آموزی برای مددجویان پیش بینی شده که توسط همکاران ارائه می شود.

کد خبر 47858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد