شهریار| رئیس بهزیستی شهرستان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه

رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در خطبه های پیش از نماز جمعه شهریار به مناسبت هفته گرامیداشت معلولین به ایراد سخن پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته بهزیستی، داود فهیم راد به همراه جمعی از همکاران ضمن حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در خطبه های پیش از نماز جمعه سخنرانی کرد.

فهیم راد ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلولین و ذکر شعار محوری امسال این هفته با عنوان پیش به سوی دنیای فراگیر دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت افزود: مهم ترین هدف سازمان بهزیستی ارتقای توانمندی و حضور بیشتر افراد دارای معلولیت در جامعه می باشد که در راستای تحقق این امر اقداماتی از جمله ارائه خدمات آموزشی به خانواده، پرداخت کمک هزینه حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید به خانواده هایی که فرزند خود را در خانواده نگهداری می کنند و پرداخت حق پرستاری افراد ضایعه نخاعی صورت پذیرفته است.

وی ضمن تشریح فعالیت ها و عملکرد حوزه های مختلف گفت: بهزیستی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی فعالیت می نماید.

فهیم راد گفت: درحوزه توانبخشی به منظور درمان، بهبود و همچنین ارتقاء سطح کارآیی افراد دارای معلولیت  که به دلایل محیطی، ارثی، بیماری و ... دچار معلولیت شده اند؛ شامل افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، بینایی و شنوایی  و دستیابی آنان به یک زندگی مستقل، خدمات مستمر و توانبخشی عرضه می گردد.

فهیم راد بیان نمود: در راستای پیشگیری از معلولیت ها بهزیستی به ارائه خدمات از قبیل انجام غربالگری بینایی، شنوایی سنجی و مشاوره ژنتیک اقدام نموده است.

وی در پایان جهت ارائه خدمات به تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش و خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف، مشارکت و همدلی خیرین محترم شهرستان را خواستار شد.

کد خبر 47856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد