سوادکوه | برگزاری جشن به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در شهرستان سوادکوه

به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت، به همت مرکز غیر دولتی آموزشی توانبخشی ذهنی بچه‌های آسمان و مرکز مثبت زندگی سوادکوه،جشنی باشکوه با حضور افراد دارای معلولیت، خانواده هایشان و مسوولین شهرستانی در شهر پل سفید برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه، حاتم دادمهر رییس اداره بهزیستی شهرستان گفت: سال هاست که شعار "معلولیت مانع پیشرفت نیست" را در تمام جسم و روح خود زمزمه می کنیم و این تغییر ذهن را مدیون کسانی هستیم که با اراده و همت والایشان توانمندی هایشان را برخ کشیدند و نشان دادند معلولیت محدودیت نیست بلکه چهره ای بازشناخته از هنر واستعداد در قالب روح بلند آنان است.
وی با اشاره به این موضوع که ، افراد دارای معلولیت می توانند از سد مشکلات عبور نمایند خاطرنشان کرد: نباید از نظر دور داشت که، مشکلات بسیاری چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ محدودیت هایی که یک فرد دارای معلولیت با آن مواجه است وجود دارد اما آنها ثابت کردند که می توانند از سد مشکلات عبور نمایند بشرطی که فضای مناسب و زیرساخت های مورد نیاز آنان را مسوولین فراهم کنند.
دادمهر افزود : چه بهتر است که بجای معلولین بگوییم افراد دارای معلولیت ، به این دلیل که این عزیزان فقط معلول نیستند و افرادی هستند دارای معلولیت و در کنار آن دارای استعدادهایی سرشار ، که در حوزه های گوناگون فرهنگی ، هنری ، ورزشی و در عرصه های ملی و بین المللی توانمندی هایشان را اثبات کرده اند.
شایان ذکر است در این مراسم جمعی از افراد دارای معلولیت شهرستان، فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

کد خبر 47793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد