دررسانه|مهم ترین برنامه تکریم ارباب رجوع،رعایت احترام و ادب نسبت به مردم است

رییس بهزیستی ایذه از میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،کیانوش صیدی وند رئیس اداره بهزیستی ایذه در گفتگوبا طلوع زاگرس میزان رضایت مددجویان و مراجعین به بهزیستی را رضایتمند اعلام کرد و گفت: در بحث صیانت از حقوق شهروندی که در رابطه با اجرای مفاد قانون حقوق شهروندی است مهم ترین برنامه تکریم ارباب رجوع، رعایت احترام و ادب نسبت به مردم است.

وی با بیان اینکه مددجویان و مراجعین بهزیستی با توجه به شرایط خاص زندگیشان نیازمند برخوردی آرام تر و دلسوزانه تر از طرف کارمندان هستند تصریح کرد: طبق ارزیابی های به دست آمده به وضعیت کارکنان متخلف در رعایت حقوق شهروندی رسیدگی می شود و کارکنان متعهد نیز مورد تشویق قرار می گیرند.

صیدی وند بر رعایت مواردی  از قبیل نظم‌ و آمادگی‌ برای‌ ارائه‌ خدمات‌ به‌ مردم‌، وقت‌ شناسی‌، رعایت‌ ادب‌ و نزاکت‌، عدالت‌ و انصاف‌ در ارائه‌ خدمات‌ خوب‌ به‌ مردم‌، همکاری‌ و خوش‌ برخوردی‌، آمادگی‌ برای‌ ارائه‌ اطلاعات‌ و توضیحات‌ کافی‌ در هنگام‌ مورد نیاز به‌ خدمت‌ گیرندگان‌ تاکید و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه خدمات قرار دهیم و به صورت برابر به همه افراد خدمت ارائه نما ئیم.

کد خبر 47764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد