بندرعباس | بازدید مسئولین استان از روند احداث ساختمان جدید مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی جهش

همزمان با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت ، مسئولین استان با حضور در محل، از روند احداث ساختمان جدید مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی جهش بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت  ، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به همراه حسین امیر تیموری مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی، پاکروان معاون دفتر فرهنگی استانداری  و رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی  هرمزگان از روند احداث ساختمان جدید مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی جهش بازدید کردند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در طول  بازدید از این پروژه با توضیحات یوسف جلالی مدیر عامل مرکز در جریان عملیات اجرایی از زمان احداث تا کنون قرار گرفت و مسائل موجود و ملزومات بهره برداری این طرح را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

گفتنی است ساختمان جدید مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی جهش با زیربنای ۲۷۱۰متر مربع و با مشارکت صدردصدی خیرین در ۵  طبقه احداث گردیده که از استانداردهای لازم جهت ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت برخوردار است .

این پروژه تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است واتمام مراحل پایانی ساخت نیز نیازمند مساعدت و همراهی خیرین و مسئولین است.

.در حال حاضر این مرکز در ساختمانی استیجاری مستقر و مشغول ارائه خدمات به معلولین است

کد خبر 47694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد